Úvod k sprievodcovi posmrtným životom

22. novembra 2014, Lopobul Nicsarim, Nezaradené

Zvláštny skrytý obsah, ktorý mám odhaliť na týchto stránkach, ktoré nasledujú, má čo do činenia s nebom a peklom a s našim vlastným životom a smrťou.

Ľudia, ktorí pravidelne navštevujú kostoly, nevedia v súčasnosti prakticky nič o nebi a pekle alebo svojom živote po smrti, aj keď popisy toho všetkého sú im k dispozícii v Slove. V skutočnosti mnohí z tých, ktorí sa narodili v cirkvi, všetko toto odmietajú.Vo svojich srdciach sa pýtajú: „Kto už kedy prišiel späť, aby nám o tom porozprával?“

Aby sa predišlo tomu, že tento negatívny postoj – zvlášť často sa vyskytujúci medzi ľuďmi, ktorí už získali veľkú časť svetovej múdrosti – infikoval a pokazil ľudí jednoduchého srdca a jednoduchej viery, bol som obdarený možnosťou byť s anjelmi a rozprávať s nimi osobne zoči voči. Bolo mi tiež umožnené, aby som videl, čo je v nebi a čo je v pekle. Tento proces prebiehal trinásť rokov. Teraz už preto smiem popísať, čo som počul a videl, v nádeji, že osvetlím tie miesta, kde sa nachádza ignorancia a rozptyľujúca skepsa.

Príčinou tohto druhu priameho odhalenia, ktoré sa dnes odohráva, je, že toto je to, čo znamená Príchod pána.

1758